måndag 3 januari 2011

Stavanger!

Imorgon drar jag iväg till Stavanger, Norge!
Jag ska åka dit på ett lååångt yogauppdrag på Satya Yogastudio. Det blir grymt!
Packningen är nästan klar, massa yogakläder och yogaböcker. (hoppas det inte blir övervikt!)

Det känns spännande, jag vet inte riktigt vad som ska hända. Jag tror att jag ska bo i ett kollektiv och jag tror att jag ska jobba på ett dagis vid sidan av yogan.

Lite oklart, med andra ord. Lite nervöst också.
Men jag tänker att det är dags att utmana mig själv och skaffa lite nya erfarenheter.


Det bästa av allt är att jag kommer att djupdyka i yogan. Siri som driver yogastudion är en fantatsik lärare som ser till att man jobbar hårt och korrekt i positionerna, och som har sitt hjärta i yogan.



Min plan är att uppdatera bloggen betydligt oftare än jag har gjort hittills. Sådetså. Ni ska få veta allt.



Kram på er alla, sköt om er och varandra.


Mamma pappa och Adam: Jag kommer sakna er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar