lördag 22 januari 2011

IKEA


Jag har aldrig varit på IKEA i Sverige. "Marielle du är ju en hippie" var Siris kommentar. Men nu har jag varit där, i Stavanger. Ni som känner mig kanske förstår att mina kassar till största delen var fyllda med stearinljus av olika slag, och det är jag glad för. För det blev mysigt i mitt rum! Här är alla de saker jag köpte:




Det var ganska mycket, och ganska tungt att bära allt. När jag gick den korta biten från Ikea till busshållplatsen började jag oroa mig för hur det skulle gå att bära det från busstationen och hem, och med all rätt. Jag råkade dessutom kliva av bussen två hållplatser för sent. Jag var genomblöt i svett när jag väl hade lyckats kånka hem allt, men det var värt det. Det var skönt att göra axelövningar på yogan dagen efter. (För er som saknar axelövningarna och behöver fräscha upp minnet finns länkar till några längst ner på inlägget). Såhär blev det i alla fall i mitt rum när det mesta hade kommit på plats:



1 kommentar:

  1. Oj, vad det blev fint!!
    Precis som vanligt, när du pysslar till det, så är allt väl genomtänkt.
    kraaam

    SvaraRadera