onsdag 5 januari 2011

Framme!


Nu är jag framme i Stavanger. Saker börjar komma på plats. Just nu bor jag hemma hos Siri, och i mitten på december flyttar jag till grannhuset 10 meter bort! Där ska jag bo i ett kollektiv. Det blir nog riktigt bra! Jag ska gå och titta hur det ser ut i eftermiddag. Spännande!!

Det känns helt okej att vara här. Jag var trött i går när jag kom fram så det blev inte någon yogaträning igår kväll. I morse höll Siri i ett fantastiskt pass och jag insåg mitt i lektionen varför jag är här. Och hur mycket det kommer att ge mig.

Nu håller jag på att koka pasta, och efter att jag har tittat på mitt framtida boende ska jag åka ut till Sandnes och hålla tre yogaklasser.
Så här ser det ut i yogastudion i Sandnes






bolser och mattor och ett stort fint fönster



3 kommentarer:

  1. Din djupdykning i yogan kommer säkert att ge dig otroligt mycket och du kommer hem till Piteå med en massa erfarenhet och inspiration.
    Men vi saknar dig redan........

    SvaraRadera
  2. Så spännande! Och så fint hon har det i lokalen! Precis som en yoga lokal ska se ut - vit :) Lycka till på yogaklasserna ikväll! :) Kramar

    SvaraRadera
  3. Men guuu så fint!!!! Lycka till !!!! Missade helt att du redan åkt!! Jag finns med på din resa! kram

    SvaraRadera