söndag 20 februari 2011

Yogahelg i Stavanger

Hej hå!

Jag har haft en riktigt fin helg.
I fredags sov jag länge jag gick upp till morgonyoga 9.30 här i Stavanger, och efter det gick jag hem och åt en brakfrukost. Det är såååå gott att äta efter yoga!
Efter frukosten gick jag på promenad för att leta efter lite natur, och fann i alla fall en del fina träd.







Sen på fredagkvällen undervisade jag en klass i Stavanger. Så här ser det förresten ut i studion här:





På lördagen åkte jag tåg in till sandnes för att undervisa 1 klass "helgeyoga" och en klass barnyoga. Tåget mellan stavanger och sandnes går längs vattnet. När solen skiner är det verkligen en fröjd att sitta på det tåget!







Så till idag, söndag. Siri har haft yoga och spa på ett hotell här i närheten. Vi började dagen med 1 timme andningsäövningar, frukt, te, två timmar yoga, lunch, bastubad i olika former och härlig avkoppling och till sist passiva yogaövningar som avslutades med 30 min savasana (avspänning). Det var en fantastisk dag, trots att mina ben inte riktigt var med mig på yogan utan mest ville bete sig som spagetti. Så kan det va ibland.


Det mest fantastiska med dagen var dock utsikten. Bilderna fångar dock inte riktigt hur fantastiskt det var i verkligheten.

1 kommentar:

  1. Wow vilken vy!
    Det måste ha varit underbart att ha en så fantastisk utsikt en hel yoga-dag.
    Tåg-utsikten var inte heller så tokig.....

    SvaraRadera